.

.

سایت خبری طلوع گناباد

با برگزاری مانور کارشناسان بهداشت محیط و حرفه ای در سطح شهر گناباد، طرح بسیج سلامت نوروزی در دانشگاه علوم پزشکی گناباد آغاز شد.

معاون امور بهداشتی در مراسم آغاز این طرح با اشاره به اهمیت جلب مشارکت عمومی، بر برخورد جدی با متخلفین تاکید کرد و گفت: طرح بسیج سلامت نوروزی به منظور حفظ سلامت شهروندان و مسافران نوروزی و با هدف حفظ و ارتقای ایمنی مواد غذایی در سطح عرضه از اول اسفند امسال تا ۱۵ فروردین سال ۹۳ اجرا می‌شود.

دکتر علی عالمی با بیان اینکه در راستای اجرای این طرح، نظارت بر مراکز تهیه، توزیع و عرضه و فروش مواد غذایی و اماکن عمومی تشدید می شود، اظهار داشت: در اجرای این طرح، هفده بازرس در قالب 5 اکیپ بازرسی به صورت روزانه از ساعات20 - 8 در روزهای اداری و ایام تعطیل از اماكن عمومي، مراكز تهيه، طبخ و توزيع مواد غذايي، آرایشی و بهداشتی و اماكن بين راهي، ترمینال‌ها و رستورانهای شهرستان‌های گناباد و بجستان بازديد و برخورد قانوني مناسب با متخلفين اعمال می‌گردد.

وی افزود: مسافران نوروزی و شهروندان محترم می‌توانند در صورت مشاهده تخلف و عدم رعایت مسائل بهداشتی، موضوع را به شماره تلفن‌های 1490 ، 7220986 و 7223513 اطلاع دهند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: عباسعلی قنبری ׀ تاریخ: یک شنبه 4 اسفند 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

CopyRight| 2009 , gonabadtolo.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com